Conform OUG 34/2014 dreptul Clientului de retragere din contractul incheiat la distanta (dreptul de retur) nu este aplicabil în legătură Produsele comercializate prin intermediul Website-ului, acestea fiind produse alimentare. Astfel, Produsele primite nu pot fi returnate.
Produsele alimentare comercializate prin intermediul Website-ului nu beneficiaza de garantie în sensul Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, cu completarile si modificarile ulterioare,
Primirea Produsele cumpărate prin intermediul Website-ului poate fi refuzată doar dacă acestea nu corespund calitativ și/sau cantitativ cu comanda inițiată de Client.
Receptia partiala a comenzii livrate la domiciliu nu este posibila. La livrare, Produsele pot fi acceptate “așa cum sunt”, urmând ca eventualele neconformități cantitative sau calitative să fie rezolvate ulterior, pe cale amiabilă, sau pot fi refuzate integral. Daca dupa primirea Comenzii s-a constatat lipsa unui Produs care figureaza pe bonul de comanda/factură, vă rugăm să semnalați acest aspect la livrari@merryberry.ro în maxim 24 de ore de la livrarea Produselor. Orice reclamație ulterioară în acest sens, nu va fi luată în considerare.
De asemenea, daca un Produs s-a deteriorat la transport, vă rugam sa ne semnalați aceasta situatie la livrari@merryberry.ro pentru a identifica de comun acord o modalitate de soluționare a problemei.
Vă rugăm să consultați documentul Termeni si conditii aplicabile vânzării de Produse prin intermediul Website-ului, disponibil la secțiunea dedicată de pe Website.